HANDELSBETINGELSER for JO Revision ApS (CVR nr. 42065358)
Version 1.0 – gældende fra 21. maj 2025
1. Anvendelse og accept
Ved at indgå aftale – mundtligt eller skriftligt – om levering af revisons-, regnskabs-, bogførings- eller rådgivningsydelser hos JO Revision ApS (”JO Revision”) accepterer kunden disse handelsbetingelser. Betingelserne udgør, sammen med vores skriftlige tilbud/engagementsbrev, den samlede aftale mellem parterne.
2. Definitioner
Begreb | Betydning |
---|---|
Kunden | Den fysiske eller juridiske person, der køber ydelser hos JO Revision. |
Ydelser | De professionelle ydelser, som JO Revision udbyder, herunder bogføring, revision, årsregnskab, skatterådgivning, økonomisk rådgivning og selskabsstiftelse J. O. Revision |
Aftalen | Det samlede retsforhold mellem kunden og JO Revision bestående af engagementsbrev, disse handelsbetingelser og eventuelle særskilte bilag. |
3. Ydelsernes omfang
3.1 JO Revision leverer ydelser efter dansk revisor-lovgivning og de gældende danske revisor-etiske regler.
3.2 Alle opgaver tilpasses den enkelte kundes behov og størrelse, hvilket kan omfatte fast pris, timepris eller abonnementsordning, som nærmere anført i engagementsbrevet.
3.3 Første møde er uforpligtende og gratis for kunden J. O. Revision.
4. Priser, honorar og betaling
4.1 Alle priser angives ekskl. moms.
4.2 Medmindre andet er aftalt, faktureres ydelser månedsvis bagud med 8 dages netto betalingsfrist.
4.3 Ved forsinket betaling beregnes morarente i henhold til renteloven samt rykkergebyr på 100 kr. pr. påmindelse.
4.4 JO Revision forbeholder sig ret til én gangs årlig prisregulering med 30 dages varsel.
5. Kundens medvirken
Kunden skal rettidigt levere fyldestgørende og korrekte oplysninger og materialer. Manglende medvirken kan medføre udskudte leveringsfrister samt ekstra honorar.
6. Levering og frister
6.1 Leveringstidspunkter aftales individuelt og forudsætter rettidig informations- og materialeleverance fra kunden.
6.2 JO Revision tilstræber overholdelse af alle offentlige frister og orienterer kunden om nødvendige deadlines J. O. Revision.
7. Fortrolighed
Alle oplysninger, JO Revision modtager, behandles fortroligt og videregives kun, hvis det er nødvendigt for opgavens udførelse, eller hvor lovgivningen kræver det.
8. Behandling af personoplysninger
8.1 JO Revision er dataansvarlig og behandler personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR).
8.2 Vores privatlivspolitik kan rekvireres ved henvendelse til info@jorevision.dk.
9. Ansvarsbegrænsning
9.1 JO Revisions ansvar er begrænset til direkte tab forårsaget af væsentlig misligholdelse og kan aldrig overstige det honorar, kunden har betalt for den ydelse, det konkrete tab vedrører, dog maksimalt 1 mio. kr. pr. opgave.
9.2 JO Revision er ikke ansvarlig for indirekte tab, herunder driftstab, tabt fortjeneste eller datatab.
10. Reklamation
Eventuelle mangler ved vores levering skal påberåbes skriftligt uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, at kunden er eller burde være blevet bekendt med forholdet.
11. Opsigelse og ophævelse
11.1 Kunden kan opsige den løbende aftale med løbende måned + 1 måneds varsel.
11.2 JO Revision kan opsige aftalen med samme varsel eller med øjeblikkelig virkning ved væsentlig misligholdelse, herunder manglende betaling.
11.3 Ved ophør betales alle udførte timer/ydelser frem til ophørsdatoen.
12. Force Majeure
JO Revision er ikke ansvarlig for manglende opfyldelse af aftalen som følge af forhold uden for vores rimelige kontrol, fx brand, pandemier, strømsvigt, cyber-angreb eller offentlige påbud.
13. Ændringer af betingelserne
Vi kan ændre disse handelsbetingelser med 30 dages skriftligt varsel. Fortsat brug af vores ydelser efter ikrafttrædelsesdatoen anses som accept af ændringerne.
14. Lovvalg og værneting
Aftalen er underlagt dansk ret. Enhver tvist afgøres ved Københavns Byret som første instans.
15. Kontakt
JO Revision ApS
Gammel Køge Landevej 119, 2. sal
DK-2500 Valby
Tlf.: +45 31 12 02 02 | info@jorevision.dk J. O. RevisionProff
Åbningstider
Mandag-fredag 09.30-16.00 | Weekend lukket (telefon og mail besvares ikke uden for åbningstiden).
Disse handelsbetingelser er senest opdateret den 21. maj 2025. En PDF-version kan fremsendes på forlangende.